نتایج شوء راء ( مکزیک - مورلیا )
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج شوء راء ( مکزیک - مورلیا )
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 1028
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

Mexico - Morelia

تصاویری از شهر مورلیا :

برنامه Highlight Reel

( صدای تم سانگ کریس جریکو به صدا درامد ، کریس جریکو با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد و کنار تلویزیون وسط رینگ ایستاد )

( تماشاگران شعار Y2j را دادند )

کریس جریکو :

خــــــــــوش آمدید به ماندی نــــــــــایت راء...مردم مکزیک همیشه برای من عزیز بودن و همچنان هستم و از اینکه امشب بعد از 4 ماه به رینگ برگشتم و برای اولین بار در مکزیک هستم خیلی خوشحالم...

( تماشاگران جریکو را تشویق کردند )

کریس جریکو :

همون طور که میدونید امشب جان سینا و ریک فلیر مهمانان برای های لایت هستند و ازشون دعوت میکنم تا وارد رینگ بشن.

( صدای تم سانگ ریک فلیر به صدا درامد ، ریک فلیر با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و کنار کریس جریکو ایستاد )

( سپس جان سینا با کت و شلوار وارد رینگ شد و مقابل جریکو ایستاد )

کریس جریکو :

از اینکه دعوت من رو پذیرفتید ممنونم. امشب شب بزرگیه و ما باید برای مردم مکزیک سنگ تموم بزاریم. اول از جان سینا میپرسم چه حسی داری که هفته قبل با خ**ما*ی استون کلد تونستی رئیس این کمپانی بشی ؟

( تماشاگران از این جمله جریکو تعجب کردند ، جان سینا جلوتر رفت و مقابل کریس جریکو ایستاد )

جان سینا :

کریس باید بهت یاد اوری کنم تو داری با مدیر فعلی کمپانی حرف میزنی و مراقب حرف زدنت باش ممکنه برات گرون تموم بشه.

کریس جریکو :

اوه واقعا...برام سواله که چرا استون کلد گزینه بهتری برای ریاست این کمپانی انتخاب نکرد مثلا یه پیرمرد کله پوکی مثل خودش...به نظرم ریک فلیر گزینه خوبی میاد !!

ریک فلیر :

به نظرم به عنوان اولین بازگشتت اونم در میان مردم خوب مکزیک اصلا خوب عمل نمیکنی. جان سینا لایق ترین فرد برای این کمپانی بود و اون میتونه بی عدالتی در این کمپانی رو ریشه کن کنه و اگر بخوای تو هم جز یکی از بی عدالتی ها باشی اون تورو هم از سر راه برمیداره. امتحانش ضرر نداره امشب میتونی مقابل جان سینا قرار بگیری !!!

کریس جریکو :

نه نه...اصلا نمیخواستم ناراحتتون کنم شاید به نظر شما لحن حرف زدن من خشن و یا تند بوده باشه اما من منظور بدی نداشتم فقط میخوام بگم چطور میشه که میان این همه استار دبلیودبلیوای جان سینا رئیس این کمپانی میشه ؟

جوابی داری سینا ؟!

جان سینا :

میخوای بدونی چرا؟چون همیشه راه درست رو رفتم حتی زمانی که به اجبارعضو نکسز شدم من هیچوقت برای منفعت خودم به کسی اسیب نزدنم.یادت رفته زمانی که شان مایکلز از استون کلد خواست نفر اخر رویال رامبل وارد رینگ بشه هیچکس بهش اعتراض نکردو همه تو بک استیج نشتن و فقط تماشا کردن ولی این من بودم که وارد رینگ شدم و جلیوی بی عدالتی که مایکلز خواست به وجود بیاره رو گرفتم.

کریس جریکو :

باشه سینا...من امشب چلینج تورو قبول میکنم و در یک مسابقه معمولی مقابل تو قرار میگیرم برای من افتخاره که با رئیس این کمپانی مسابقه بدم.اما اگه میخوای امشب مسابقه با تورو قبول کنم یه شرط داره !! اونم اینه که همین الان ریک فلیر چلینج منو قبول کنه و مقایل من یک مسابقه بده...

( تماشاگران جریکو را بو کردند )

ریک فلیر با صدای بلند :

مـــــــن قبول میکنم !!

( جان سینا جلو ریک فلیر را گرفت و اجازه مسابقه را به او نداد ، جریکو به ریک فلیر خندید و کتش را دراورد و اماده مبارزه شد )

( سینا سعی کرد ریک فلیر رو دور کنه اما ریک فلیر خواهان مسابقه شد )

( سینا برگشت ، ناگهان جریکو فینیشر خودش رو روی جان سینا اجرا کرد )

...

( ریک فلیر قصد داشت به جریکو حمله کنه ، جریکو ضربه مشت محکمی به صورت ریک فلیر زد و او را نقش بر زمین کرد )

( سپس کراوات و کت ریک فلیر را پاره کرد و چند سیلی محکم به او زد )

( جان سینا کم کم بلند شد و قصد داشت به کمک ریک فلیر بره ، کریس جریکو برای بار دوم فینیشر خودش رو روی جان سینا اجرا کرد )

( جریکو دهان ریک فلیر را فشار داد و به صورت او تف انداخت ، سپس تلویزیون وسط رینگ را برداشت و با تلویزیون ضربه سنگینی به سر ریک فلیر زد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ جریکو زده شده بود و جریکو بالای سر جان سینا و ریک فلیر ایستاده بود به پایان رسید )

مسابقه اول

( برنده مسابقه امشب حریف اون بورن سر کمربند us خواهد شد )

آلبرتودلریو vs ری میستریو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، دلریو و ری میستریو مقابل هم قرار گرفتند )

( تماشاگران شعار this is awesome را دادند )

3 دقیقه بعد...

( آلبرتودلریو ضربه لگد سنگینی به صورت ری میستریو وارد کرد ، سپس آماده اجرای سابمیشن روی دست های ری میستریو شد )

( ری میستریو بدل کرد ، سپس ضربه لگد محکمی به دلریو زد و او را روی طناب های رینگ انداخت )

( ری میستریو 619 رو روی دلریو اجرا کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی دلریو بپره )

( در حین پریدن دلریو جاخالی داد و ری میستریو نقش بر زمین شد ، سپس دلریو سابمیشن سنگین خودش رو روی دست های ری میستریو اجرا کرد )

( ری میستریو سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد ، در نهایت ری میستریو تسلیم شد )

برنده مسابقه: آلبرتودلریو ( 600+ سکه ) و ( حریف اون بورن سر کمربند ایالات متحده )

بعد از اتمام مسابقه:

( دلریو و ری میستریو به یکدیگر دست دادند و با تشویق تماشاگران سالن را ترک کردند )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

United States Championship

اون بورن vs آلبرتودلریو سر کمربند ایالات متحده

درامد مسابقه: 500 سکه + کمربند ایالات متحده

Main Event

جان سینا vs کریس جریکو

درامد مسابقه: 350 سکه

مسابقه دوم

رومن رینز vs بیگ شو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست بیگ شو بود )

5 دقیقه بعد...

( بیگ شو سوپلکس سنگینی روی رومن رینز انجام داد ، سپس آماده اجرای چکسلم شد )

( رومن رینز بلند شد ، بیگ از گردن رینز گرفت و قصد داشت چکسلم رو روی او اجرا کنه ، رومن رینز اجازه نداد )

( سپس سوپرمن پانچ رو روی بیگ شو اجرا کرد )

( رینز آماده اجرای اسپیر شد ، سپس به طرف بیگ شو دوید ، ناگهان بیگ شو به طرف رینز دوید و اسپیر رو روی رینز انجام داد )

...2...1

( رومن رینز در شماره 2 بلند شد )

( بیگ شو عصبانی شد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای بیگ رایت هند شد )

...

( رومن رینز بلند شد ، بیگ شو به طرف رینز رفت ، رومن رینز جاخالی داد ، سپس سوپر من پانچ رو روی بیگ شو انجام داد )

( بیگ شو مجدد قصد داشت به رومن رینز حمله کنه ، رومن رینز دومین سوپر من پانچ رو روی بیگ شو اجرا کرد )

( سپس اسپیر رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: رومن رینز ( 600+ سکه ) و ( 1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( بیگ شو بلند شد و دستش را به طرف رومن رینز دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

( رومن رینز جلو رفت و با بیگ شو دست داد ، سپس برای او دست زد و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( ناگهان بیگ شو رومن رینز را برگرداند و بیگ رایت هند رو روی او اجرا کرد )

( سپس بیگ شو با عصبانیت سالن را ترک کرد )

...

( در حالیکه رومن رینز وسط رینگ نقش بر زمین شده بود ، صدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد و امبروز وارد سالن شد )

( دین امبروز از پایین رینگ یک طناب بلند برداشت و وارد رینگ شد )

( سپس لباس رومن رینز را پاره کرد و با طناب چندین ضربه محکم به کمر رومن رینز وارد کرد )

( دین امبروز با طناب دست های رومن رینز را از پشت بست )

( سپس چندین ضربه مشت پشت سر هم به سر رومن رینز وارد کرد و در نهایت در حالیکه دست های رومن رینز بسته بود فینیشر خودش رو روی رینز انجام داد )

( پرومو در حالیکه دین امبروز بالای سر رومن رینز ایستاده بود به پایان رسید )

( در بک استیج شیمس و سی ام پانک در حال صحبت کردن با یکدیگر هستند ) ( کریس جریکو به آنجا امد و مقابل پانک ایستاد )

کریس جریکو :

نیازی نیست بازگشتم رو تبریک بگید. شما یه هدف دارید منم یه هدف دارم. من امشب مقابل جان سینا مسابقه دارم و از اعضای گروه نکسز برای پیروزی در اون مسابقه کمک میخوام. سی ام پانک تو بهتر میدونی من چی میگم. اگه به من در مین اونت کمک کنی ، در عوض من امشب توی مسابقه ت با سث رولینز بهت کمک میکنم.

سی ام پانک :

من به کمک تو نیازی ندارم کریس...دین امبروز و شیمس میتونن از پس همه کارها بر بیان اگه میخوای امشب به تو کمک کنیم باید وعده های بهتری به ما بدی. راستش امشب با کاری که با ریک فلیر و جان سینا کردی همه مارو غافل گیر کردی باید کاری کنی که ما بتونیم به تو اطمینان کنیم.

شیمس :

من امشب توی مسابقت با جان سینا بهت کمک میکنم. به شرطی که قول بدی تو و من بعد از تمام شدن اون مسابقه جان سینا رو برای همیشه از مدیریت برکنار کنیم. تو توی اون مسابقه پیروز میشی و بعدش ما به کمک تو ، جان سینا رو راهی بیمارستان میکنیم.

( کریس جریکو با شیمس و سی ام پانک دست داد و بک استیج را ترک کرد )

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

رندی اورتون :

بعد از رسلمنیا و پیروزی در استوری مقابل کین ، من هدف های بزرگی رو دنبال می کردم مثل مسابقه مقابل سی ام پانک سر کمربند myppv. اما باز هم کین ، اجازه اجرای اون هدف هارو به من نمیده و به من وعده کمربندهای تگ تیم رو میده. چه بلایی سر د وایپر رندی اورتون اومده که باید سر کمربندهای تگ تیم مقابل دو تا احمق در اکستریم رولز مسابقه بده.

اگه تا الان هم به استوری با شما ادامه دادم دلیلش خودتون بودید. نه دنبال کمربندهاتون هستم نه دنبال صلح با کین. من تا شمارو سرجاتون نشونم بی خیال نمیشم. کمربندهای تگ تیم برای من اهمیت ندارن چون سطح من بالاتر از کمربند تگ تیمه. برام مهم نیست کین چیکار میکنه اون از نظر من لیاقت کمربند دیواز رو هم داره اما من رو با کین مقایسه نکنید !!

من چلینج شمارو برای مسابقه در اکستریم رولز می پذیرم و به کمک کین نیازی ندارم. من به تنهایی مقابل شما دو نفر در اکستریم رولز مسابقه میدم و وقتی شمارو شکست دادم اون موقع اون دهنتون رو بی موقع راجع به من باز نمیکنید. وقتشه که طعم Rko های سنگینم رو بهتون نشون بدم...

( صدای تم سانگ کین به صدا درامد ، کین با چهره جدید در حالیکه ماسک زده بود وارد رینگ شد و مقابل اورتون ایستاد )

کین :

میدونی این ماسک نشونه چیه رندی...نشونه تغییره...دیگه نمیخوام اون کین سابق باشم و دیگه به صلح با تو هم احتیاجی ندارم. من به تنهایی مقابل ادج و کریشن در اکستریم رولز قرار میگیرم و وقتی اونارو شکست دادم به تو ثابت میکنم که مار واقعی کیه !!

( کین قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

رندی اورتون :

مـــن مقابل ادج و کریشن در اکستریم رولز قرار میگیرم !!

کین : 

مـــن مقابل ادج و کریشن در اکستریم رولز قرار میگیرم !!

( رندی اورتون عصبانی شد ، سپس از گردن کین گرفت و قصد داشت Rko رو روی او انجام بده ، کین بدل کرد )

( سپس گردن اورتون را گرفت و آماده اجرای چکسلم شد )

( صدای تم سانگ ادج به صدا درامد ، ادج و کریشن وارد سالن شدند و ابتدای سالن ایستادند )

ادج :

توی اسمکدان هم گفته بودم شما دو نفر با هم کنار نمیاید...مشکلی نداره...رندی چطوره بزاری اول کین مقابل ما 2 نفر قرار بگیره ؟! شما هردو تون هم از پس ما بر نمیاید چه برسه یه نفر...

برای اثباتش ... امشب کین مقابل ما دو نفر در یک مسابقه هندیکپ قرار میگیره ...

( ادج و کریشن به سمت رینگ امدند ، سپس مسابقه کین مقابل ادج و کریشن آغاز شد )

مسابقه چهارم

Handicap Match

کین vs ادج و کریشن

 ( ادج و کریشن ضربات مشت پشت سر هم به کین وارد کردند ، کین هردو آنهارا دور کرد ، سپس دابل کلوزلاین رو روی آنها اجرا کرد )

( همان ابتدای کار کین آماده اجرای چکسلم روی کریشن شد )

( سپس گردن کریشن را گرفت و قصد داشت چکسلم رو روی او انجام بده ، ادج بلند شد و اسپیر رو روی کین انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: ادج و کریشن ( 1000+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( ادج و کریشن کمربندهای تگ تیم را برداشتند و سالن را ترک کردند ، سپس رندی اورتون وارد رینگ شد )

( اورتون دستش را به طرف کین دراز کرد و او را بلند کرد )

( سپس سرش را پایین انداخت )

( ناگهان رندی اورتون Rko رو روی کین انجام داد ) ( پرومو در حالیکه تم سانگ رندی اورتون زده شده بود و اورتون بالای سر کین ایستاده بود به پایان رسید )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

United States Championship

اون بورن vs آلبرتودلریو سر کمربند ایالات متحده

درامد مسابقه: 500 سکه + کمربند ایالات متحده

Main Event

جان سینا vs کریس جریکو

درامد مسابقه: 350 سکه

مسابقه پنجم

سث رولینز vs سی ام پانک

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، پانک و رولینز درگیری را شروع کردند )

5 دقیقه بعد...

( سی ام پانک رولینز را به گوشه رینگ هل داد ، سپس ضربه زانو سنگینی به رولینز وارد کرد و به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رولینز بپره )

( در حین پریدن سث رولینز جاخالی داد ، سپس پرید و ضربه لگد محکمی به صورت سی ام پانک وارد کرد )

( رولینز آماده انجام کرب استامپ شد )

( ناگهان پانک رولینز را بلند کرد ، سپس gts رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: سی ام پانک ( 600+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ ) و ( + 12% طرفداران )

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ، اعضای وایت فمیلی وارد رینگ شدند ، بری وایت میکروفون را در دست گرفت )

بری وایت :

دنیای بیرون دنیای عجیبیه...مردم زمین خوردن دیگران رو دوست دارن اما وقتی موقع زمین خوردن خودشون میشه از دیگران انتظار کمک دارن. اما کمکی در کار نیست. درست مثل گرگ که موقع گرسنگی حاضر به کشتن یه گرگ دیگه میشه. مردم تا جایی که بهت نیاز داشته باشن تورو تشویق میکنن و از تو حمایت میکنن. اما درست زمانی که تو میخوای پیشرفت کنی و از زحمات گذشتت استفاده کنی تورو زمین میزنن. مردم حرف زیاد میزنن !! اگر بخوایم رو حرف مردم پیش بریم چیزی برامون نمیمونه چون این مردم با همین حرف هاشون همه چیز رو از آدم میگیرن.

و حالا تو دنیل براین...زمانی که داشتی توی گروه وایت فمیلی به اوج میرسیدی و قهرمان سنگین وزن جهان بودی به خاطر حرف مردم و شعارهای مسخره اونا وسوسه شدی و به خاطر اونا به زندگی و کریر خودت گند زدی. اون زمان قهرمان سنگین وزن بودی زمانی که من از تو حمایت می کردم. و الان نه تنها قهرمان نیستی بلکه آدم هم حسابت نمیکنن زمانی که مردم از تو حمایت کردن. کدومش رو انتخاب میکنی...این مردم گذشته رو فراموش میکنن. این مردم هیچ چیز رو درک نمیکنن !! ایـــــــن مردم ارزش یک لحظه شادی هم ندارن. برای خودت زندگی کن دنیل !! برای خودت قهرمان شو نه برای مردم.

میدونی مردم چی میخوان...اینکه تو قهرمان سنگین وزن بشی...فیس اونا بشی و اونا از مسابقاتت لذت ببرن.اما همین مردم ، چند ماهی که از قهرمانیت گذشت ازت خسته میشن و تورو بو میکنن چون دیگه به گذشته اهمیت نمیدن و دنبال یه شخص بهتری واسه سرگرمی میگردن. به حرف من گوش کن دنیل...!!

دنبال چی هستی...تشویق شدن !! شهرت !! یا اینکه عکس تو همه جا چاپ بشه...آخرش چی ؟؟ مردمی که تورو تشویق به قهرمانی میکنن در آینده کسانی هستن که کریر تورو تهدید میکنن...من دو انتخاب برای تو گذاشتم. تو میتونی تصمیم بگیری. به شعارها ، به حرف ها ، به تشویق های این مردم بی اعتنا باش و عضو وایت فمیلی شو و به هرجایی که میخوای برس...یا اینکه زندگی و کریرت رو روی حرف این احمق ها جلو ببر و به نهایت بدبختی برس.

اگه مورد دومی رو انتخاب کنی...مجبوری در یک مسابقه استـــــیل کـــیج مچ مقابل من سر کریرت و سر کمربند سنگین وزن جهان مبارزه کنی...

( قفس استیل کیج از بالا به پایین آمد و رینگ را پوشش داد ) ( بری وایت به میله های قفس دست زد و خندید )

بری وایت :

اما اگه مورد اولی رو انتخاب کنی...میتونی همین الان خودتو به عنوان قهرمان بعدی کمربند سنگین وزن فرض کنی. واضح بود که تو به خاطر شعارهای تماشاگران جوگیر شدی و به وایت فمیلی خیانت کردی اما این بار به جای گوش دادن به حرف تماشاگران به حرف من گوش کن و نتیجه ش رو ببین.

دنیل...دنیل...دنیل...

هیچ کس تا به حال نتونسته در استوری با من موفق بشه...هـــیچ کس...تو هم نمیتونی...خیلی بد میشه اگه قهرمان سابق دبلیودبلیوای ، سنگین وزن و تگ تیم و برنده 4 عنوان اسلمی آواردز سال گذشته و یک عنوان اسلمی آواردز امسال ، حالا توی اکستریم رولز مقابل من کریرش به پایان برسه. کریر با ارزشی داری دنیل...اون زمان رو یادته که خا**لی مسترمکمن رو میکردی و توی مسابقاتت مقابل اورتون و هنری برنده میشدی. جالبه اگه اون زمان این استوری هارو نداشتی الان به عنوان دنیل براین شناخته نبودی. یه دنیل براین معروف نبودی و میدونی چرا الان شناخته هستی چون قبلا عقلت کار میکرد و به حرف مردم بی اعتنا بودی و واسه خودت مبارزه میکردی نه واسه دیگران...

اما دنیل برایان...تو هرگز نمی فهمی من چی میگم و روزی می فهمی که نه حمایت کننده ای مثل من داری نه کمربندی مثل سنگین وزن. به تنهایی توی استوری لاین های مزخرف کریرت رو پیش ببر. کافیه که الان بیای اینجا و بگی میخوام عضو وایت فمیلی بشم. اون وقت این مردم انقدر ازت نا امید میشن که جایی برات نمیمونه. اما من جاتو حفظ میکنم. تو در کنار من به همه جا میرسی نه در کنار مردم !!

( تماشاگران شعار No دادند )

 

( چندین پسربچه با لباس مشکی و ماسک اریک روون وارد سالن شدند ، سپس اطراف رینگ ایستادند )

( بچه ها جمله ی " حرف مردم رو گوش نکن " را بارها تکرار کردند )

( بری وایت بلند بلند خندید و تماشاگران او را هو می کردند )

من ریشه تمام کشتی گیران فیس رو توی این کمپانی نابود میکنم. میخوام حال شما مردم رو بگیرم و میخوام به همه ثابت کنم که زندگیشون رو روی حرف مردم جلو نبرن. مردم صلح و آرامش رو نمیخوان. مردم خوشبختی دیگران رو نمیخوان خوشبختی خودشون رو میخوان. و وقتی بتونم تمام این کمپانی رو پر کنم از کشتی گیران هیل ، شما مردم شوکه میشید. دیگه کم کم از اینجا زده میشید. این هدف منه و از اول هم همین بوده.

تو این راه سخت خیلی هارو قربانی کردم...اما با توجه به اینکه دنیل برایان رو به یه چشم دیگه می بینید و نسبت به بقیه بیشتر تشویق میکنید با شکست دادن اون نام من در تاریخ به عنوان ریشه کن کردن کشتی گیران فیس ثبت میشه. مردمی که از من حمایت میکنن کسانی هستن که از دنیای امروز درک بهتری دارن. اما مردمی که فکر پر کردن شکم خودشون و حفظ سرگرمی خودشون هستن ، کسایی رو تشویق میکنن که عامل خوشبختی خودشون باشه و در آینده خودشون همون شخص رو بدبخت میکنن.

و تو دنیل...سعی کن دنیای امروز رو واضح تر ببینی...من راه خوشبختی رو به تو نشون دادم و برای دیدنش هم نیاز به چشم بصیرت نداری. کافیه که فقط از خواب بیدار شی و چشماتو باز کنی و این راه رو انتخاب کنی. اونوقت میتونیم با هم این دنیا رو فتح کنیم !!

( تماشاگران به شدت بری وایت را هو کردند )

( بری وایت زانو زد ، سپس کمربند سنگین وزن را روی زمین انداخت )

امشب میخوام به شما مردم غلبه کنم. نیومدم اینجا تا این شوء رو به خاطر شما اجرا کنم تمام کارهایی که کردم هدف خودم بوده. این وظیفه منه تا شمارو نا امید کنم و احساس میکنم وظیفمو به خوبی انجام دادم. و وظیفه منه که راه و چاه رو به کسانی مثل دنیل برایان نشون بدم. اما ظاهرا تو این وظیفه خوب عمل نکردم ولی هنوزم فرصت دارم برای عمل کردن. زمانی که دنیل براین رو در اکستریم رولز شکست بدم و کریرش رو به اتمام برسونم.

( بچه ها جمله " به حرف مردم گوش نکن " را بارها تکرار کردند )

 ...

( چراغ های سالن خاموش شد )

( بری وایت بلند بلند خندید و تماشاگران شعار yes را دادند )

( صدای تم سانگ دنیل براین به صدا درامد ، دنیل براین با تشویق تماشاگران وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد )

دنیل براین :

براي اوليـن باره کـه دبليودبليواي يونـيورس شـاهـد اين هستـند کـه ببينند مـن براي رسيـدن به اين جايـگاه به چـه سخـتي هايي تـن دادم...شمـا اون قسمـتي رو يادتـون ميـاد کـه مـن 2 سـال گذشـته براي اوليـن بار در شوء راء حاظـر شـدم و صحبت هايي رو در رابطـه با هدفـم ارائـه دادم و کسـي بـه مـن توجـه نميـکرد چـون کـسي فکـر نميـکرد کـسي مـثل مـن به جايي برسـه...امـا مـن ميدونسـتم کـه چرا اومـدم و چـه مشکلاتي رو براي اومـدن به کمـپاني از سر راهـم برداشتـم...

تجربـه کمـپاني هاي قديمـي مثـل ان اکـس تـي درحالـي کـه کسـي مـنو نميديـد...امـا مـن يه روزي اومـدم و شناخـته شـدم ... اومـدم و قهرمـان کمربنـد دبليودبليواي شـدم ... اومـدم و تـن بـه کارهاي اشتـباهي براي پيشرفـت دادم و اون کارها مـنو منفـور کـرد ... مستـرمـکمن بـه مـن براي حفـظ کمربنـد دبليودبليواي کمـک کـرد و مـن ميدونسـتم کـه ايـن کمـک کردن هـا مـن رو روز به روز به شخصيت بـدتري از ديدگـاه مـردم تبديـل ميـکنه امـا مـن فقـط ميخواستـم پيشرفـت کـنم !

مـن براي هيچـکس احترام قائـل نـبودم...شمـا بي احترامي من رو نسـبت بـه کشتي گيران و هال آف فيمـر ها ميديـديد امـا کسـي نميديـد در خانـواده مـن چـه اتفاقات بدي رخ ميـده ! مـن همچـنان درگمراهـي بـودم کـه مستـرمکـمن با خيانـتش به مـن ... مـنو از خواب غفلـت بيدار کـرد ! وقتـي پشتيبانـي پشتـته کـه تو رو به پيشرفـت ميرسونـه بدونـيد همون پشتيبان يـه روزي از پشـت به شمـا خنجـر ميزنـه ! مـن مصـدوم شـدم ... اونقـدر درد کشيـدم کـه درتمام اين مدتـي کـه بـا کلک و نيرنـگ قهرمـان بـودم و پيروز ميشـدم درد نکشيـده بـودم...خيلي ها اومـدن و خيلي چيزها به مـن گفتـند و مـن فقـط به يک نتيـجه رسيـدم ! ... کـه حـق با شمـا مردم هست !

( تماشاگـران دنیل براین را تشویق کردند )

شمـا مـردم ميديديد کـه مـن راه خطايي رو براي رسيـدن به اهدافم پيـش گرفتـن و سعـي ميـکرديد با بووو کردن مـن ، مـنو آگاهـم کنـيد امـا من فکر ميکـردم اين کارها براي اينـه کـه شمـا نسبت به پيشرفت مـن حسودي ميـکنيد و دوسـت نداريـد قهرماني مثـل مـن داشتـه باشيـد امـا وقتـي براي انتقـام از مسترمکـمن برگشتـم و ري اکشـن شمـا رو نسـبت به خودم ديـدم ...

حسـي بـه مـن انتقـال پيدا کـرد کـه پيشرفـت رو در تشويق شمـا ديـدم! مـن با تشويق هاي شمـا در رسلمنيـا قهرمان کمربند تگ تيم  شـدم ... با تشويق هاي شما در سامراسـلم پيروز شـدم و سرانجـام قهرمـان کمربـند سنگـين وزن جـهان شـدم ! مـن بـه اين پي بـردم کـه علاوه بر سختـي هايي کـه خودم کشيـدم و خودم رو به اين درجـه از مهارت در مبارزه رسونـدم کـه شمـا مـن رو تشويق ميـکنيد پـس مـن ليـاقتش رو دارم کـه هميـشه قهرمـاني براي شمـا باشـم ... و بري ... ! تو اومـدي اينـجا و راجـع به چـي حرفــ ميزنـي !؟

مـن مدتـي در گروه وايـت فاميلي عضـو شـدم نـه به خواستـه ي خـودم...بلکـه از روي انسانيـتم و ميدونـستـم کـه آسيـب رسونـدن به هال آف فيمـر ها کاريـه کـه فقـط افراد گمـراه ميـکنند چون مـن هم خودم يه روزي گمراه بـودم و اين کارو کـردم ! تو ميگي کـه اين مردم همـه چيـز رو فرامـوش ميـکنند امـا چـه طـوره کـه کسـي گذشتـه و نامردي و ناعدالتـي هاي تـو رو فـرامـوش نميـکنه ؟ چه طوره کـه هميشـه تو درحال بـووو شـدن هستي !؟ اگـه گذشـته توسـط مـردم فرامـوش مي شـد پـس تاريخـچه هـاي مـا کـه روز به روز بـه ضخـامت برگـ هاي اونـها اضـافه ميشـه توسـط چـه کسـاني نوشتـه مي شـه ؟

تـو ميـگي کـه مـن با پيوستـن بـه خانواده شمـا به خوشبختـي مـيرسـم امـا مـن تـا زمـاني کـه اين مردم رو به عنوان پشتيبـان خودم دارم خوشبخـت ترينم ! پيوستـن به خانواده شمـا مثـل برگـشت به زمـانيه کـه مسترمکـمن رو به عنوان پشتيبـان خودم داشتـم و يه روزي...تـو از پشـت به مـن خنـجر ميزنـي ! هيچوقـت هيچ گروهـي تا ابـد باقي نميمونـه چون کسـي از اون گروه هسـت کـه ديگـه تحـمل نميکـنه ! کسـي هسـت کـه قصـد داره بره و خودش رو به تنهـايي محـک بزنـه ! تنهـا کسـايي کـه هيچوقـت پشـت کشتي گيري رو خالـي نميـکنند...مـردمـي انـد کـه تـو داري راجـع بهشون يه مشـت دري وري ميگـي !...مـن تمـام اين مدت جنگـيدم تا کريرمو درخشـان کـنم و اجازه نميـدم کـسي کـه هيـچ اعتقـادي بـه روحيـه و قدرتـي کـه اين مردم به مـن ميـدن نداره کريـر مـنو به پايـان برسونـه ! ... مـن در اکستريم رولـز در قفـس استيـل کيـج قرار ميگيرم و با تـو براي کريـرم ميجنـگـم !

( بری وایت میله های قفس را محکم فشار داد و فریاد بلندی کشید ، سپس پرومو در حالیکه تمشاگران شعار yes میدادند به پایان رسید )

مسابقه ششم

آلبرتودلریو vs اون بورن ( سر کمربند ایالات متحده )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، تماشاگران به شدت دلریو را تشویق کردند )

3 دقیقه بعد...

( دلریو اون بورن را گوشه رینگ انداخت ، سپس به سمت او دوید و ضربه لگد سنگینی به سر او وارد کرد )

( دلریو به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی اون بورن بپره )

( در حین پریدن اون بورن با کمربند به دلریو ضربه زد )

برنده مسابقه: آلبرتودلریو ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( اون بورن کمربند ایالات متحده را برداشت و در حالیکه از طرف تماشاگران بو می شد سالن را ترک کرد )

Replay

بری وایت :

امشب میخوام به شما مردم غلبه کنم. نیومدم اینجا تا این شوء رو به خاطر شما اجرا کنم تمام کارهایی که کردم هدف خودم بوده. این وظیفه منه تا شمارو نا امید کنم و احساس میکنم وظیفمو به خوبی انجام دادم. و وظیفه منه که راه و چاه رو به کسانی مثل دنیل برایان نشون بدم. اما ظاهرا تو این وظیفه خوب عمل نکردم ولی هنوزم فرصت دارم برای عمل کردن. زمانی که دنیل براین رو در اکستریم رولز شکست بدم و کریرش رو به اتمام برسونم.

دنیل براین : 

مـن تمـام اين مدت جنگـيدم تا کريرمو درخشـان کـنم و اجازه نميـدم کـسي کـه هيـچ اعتقـادي بـه روحيـه و قدرتـي کـه اين مردم به مـن ميـدن نداره کريـر مـنو به پايـان برسونـه ! ... مـن در اکستريم رولـز در قفـس استيـل کيـج قرار ميگيرم و با تـو براي کريـرم ميجنـگـم !

Main Event

جان سینا vs کریس جریکو

( جریکو به همراه سی ام پانک ، شیمس و دین امبروز وارد سالن شدند ، سپس اعضای نکسز خارج از رینگ برای حمایت از جریکو ایستادند )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست جان سینا بود )

4 دقیقه بعد...

( کریس جریکو سوپلکس سنگینی روی سینا انجام داد ، سپس چند سیلی محکم به صورت جان سینا زد )

( تماشاگران جریکو را بو کردند ، جریکو خندید ، سپس قصد داشت جان سینا رو بلند کنه ، ناگهان سینا بلند شد و AA رو روی جریکو انجام داد )

...2...1

( جریکو در شماره 2 بلند شد )

( دین امبروز وارد رینگ شد و قصد داشت به جان سینا حمله کنه ، جان سینا بدل کرد ، سپس دین امبروز را بلند کرد و آماده اجرای AA شد )

( در حالیکه سینا دین امبروز را بلند کرده بود ، جریکو فینیشر خودش رو روی سینا انجام داد )

...2...1

( جان سینا در شماره 2 بلند شد )

...

( سی ام پانک از رینگ بالا رفت و حواس داور را پرت کرد ، جریکو قصد داشت به سینا حمله کنه ، ناگهان سینا از پاهای جریکو گرفت و STF رو روی او انجام داد )

( جریکو تسلیم شد اما حواس داور به سی ام پانک پرت بود )

( سینا جریکو را رها کرد و به طرف داور رفت ، ناگهان در حالیکه حواس داور به پانک پرت بود شیمس وارد رینگ شد و بروگ کیک رو روی سینا اجرا کرد )

( در برگشت جریکو برای بار دوم فینیشر خودش رو روی سینا انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: کریس جریکو ( 700+ سکه ) و (4+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( تمامی اعضای نکسز به همراه جریکو وارد رینگ شدند و آماده مصدوم کردن سینا شدند )

( سینا کم کم بلند شد ، شیمس برای بار دوم بروگ کیک رو روی جان سینا اجرا و او را نقش بر زمین کرد )

( اعضای نکسز ضربات مشت و لگد سنگینی به سینا وارد کردند )

( جریکو دهان جان سینا را فشار داد و به صورت او تف انداخت ، سپس سابمیشن سنگین خودش رو روی جان سینا اجرا کرد )

...

( چندین ثانیه گذشت و سابمیشن همچنان روی جان سینا انجام شده بود و سینا کاملا از حال رفته بود )

( دکترها و نگهبانان وارد رینگ شدند و قصد داشتند به سینا کمک کنند )

( سی ام پانک ، شیمس و دین امبروز به دکترها حمله و آنهارا نقش بر زمین کردند و اجازه کمک رسانی به سینا را ندادند )

...

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد !!! )

( باتیستا با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد ، اعضای نکسز با تعجب به باتیستا نگاه کردند )

( باتیستا به سمت رینگ دوید و به اعضای نکسز حمله کرد )

( باتیستا دابل کلوزلاین رو روی سی ام پانک و شیمس اجرا کرد ، جریکو قصد داشت به باتیستا حمله کنه )

( باتیستا اسپاین باستر رو روی جریکو انجام داد )

( دین امبروز از بالای رینگ به سمت باتیستا پرید ، در حین پریدن باتیستا اسپیــــر رو روی دین امبروز انجام داد )

( باتیستا قصد داشت باتیستا بمب رو روی دین امبروز انجام بده ، جریکو پاهای دین را کشید و او را از رینگ بیرون برد )

( شوء راء در حالیکه اعضای نکسز خارج از رینگ به باتیستا در رینگ نگاه می کردند و باتیستا به وضعیت جان سینا رسیدگی می کرد به پایان رسید )

مهم ترین اتفاقات :

بازگشت باتیستا

کریس جریکو عضو جدید نکسز شد

باتیستا و نکسز دشمن شدند

ثبت مسابقه بین دنیل براین و بری وایت سر کریر دنیل براین و سر کمربند سنگین وزن جهان در اکستریم رولز

رومن رینز مصدوم شد

ثبت مسابقه بین رندی اورتون و کین در مقابل ادج و کریشن سر کمربندهای تگ تیم در اکستریم رولز

کریس جریکو هیل شد

ریک فلیر مصدوم شد

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.